رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از احداث خط انتقال فاضلاب بخشی از نواحی منطقه ۱۹ تهران برای حل مشکلات زیست محیطی و بهداشتی این منطقه خبر داد.

نصیری

همشهری آنلاین: علی نصیری با اشاره به برگزاری ستاد اضطراری رفع معضلات فاضلاب منطقه ۱۹ تهران با حضور معاون دادستانی و مسئولان شهرداری و شرکت آبفا و فاضلاب تهران، اظهار داشت: خط انتقال فاضلاب به طول چهار و نیم کیلومتر و ایستگاه پمپاژ به تصفیه‌خانه خلیج فارس احداث خواهد شد که با احداث این خط مشکلات و معضلات زیست محیطی و بهداشتی شهروندان منطقه 19 حل خواهد شد.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تصریح کرد: این پروژه به منظور انتقال فاضلاب ناحیه ۳ منطقه ۱۹ از جمله خلازیر و دولت خواه، به تصفیه‌خانه مذکور طراحی شده است تا از مشکلات زیست محیطی و بهداشتی ناشی از رهاشدگی فاضلاب جلوگیری شود.

جانشین شهردار در مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شهر تهران عنوان کرد: عملیات اجرایی این پروژه، که با همکاری شهرداری منطقه ۱۹ و شرکت فاضلاب تهران و تحت نظارت قوه قضاییه انجام می‌شود، ظرف مدت ۶ ماه و در سالروز ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) افتتاح خواهد شد که یک اقدام ضروری و اضطراری در راستای حل معضلات زیست محیطی و بهداشتی منطقه19 به شمار می‌رود.

کد خبر 881509
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha